Terra ERP ir klientų valdymas

Verslas susideda iš keletos pagrindinių aspektų. Kiekvienoje įmonėje pirmiausia yra gaunami nauji klientai, jie aptarnaujami ir iš to uždirbama. Kuo didesnė įmonė, tuo labiau svarbu tinkamai valdyti klientus ir jų užsakymus. Kuo daugiau klientų turime, tuo daugiau informacijos reikia apdoroti. Taigi, visiškai suprantama, kai daugelis kompanijų užsisako Terra ERP klientų valdymo sistemą. Ši pažangi programa leidžia kokybiškai valdyti klientų srautus ir visus tinkamai aptarnauti. Kiekvienoje kompanijoje vadybininkai dirba tam, kad priimtų naujus užsakymus. Kiekvienas specialista turi gauti jam priklausančio dėmesio porciją. Todėl labai svarbu, kad visi įmonės klientai būtų laiku aptarnauti.

Kokį kelia nueina klientas? Priklausomai nuo kompanijos specifikos kiekvienas naujas užsakymas turi pereiti tam tikrą kelią, kol jis būna pilnai įgyvendintas. Norint efektyviau dirbti ir stengtis, kad kiekvieno kliento poreikiai būtų laiku patenkinti reikia turėti klientų valdymo sistemą. Įsivaizduokime, kad kiekvienas naujas kliento skambutis yra fiksuojamas, kiekvienas naujas laiškas yra įtraukiamas į programą. Vadybininkas priimdamas užsakymą patvirtina visus reikiamus aspektus ir jau po kelių minučių įmonės vadovas gali stebėti, kaip yra aptarnaujamas klientas. Tokiose valdymo sistemose klientus aptarnaujantis specialistas gali pasižymėti svarbiausius aspektus. Jo atliktą darbą kontroliuoja ne tiesioginis vadovas, bet programa. ERP programos sukuriamos taip, kad nebūtų galima keliauti prie naujo užsakymo, kada senasis dar nėra pabaigtas.

 

Kodėl naudinga ERP sistema?

 

Kadangi tokia programa kainuoja iš tiesų nemažai daugelis įmonių vadovų galvoja, kokią realia nauda duos programos įsigijimas. Pagrindiniai pliusai, kad visa įmonės generuojama informacija bus susistemizuota. Vadovas bet kada ir iš bet kur galės stebėti kompanijos darbą. Kiekvienas naujas klientas patekęs į kompaniją iš karto yra užfiksuojamas programoje. Jeigu jis parašė laišką ir nori sužinoti kiek kainuos paslaugos, kol laiškas nėra atsakytas, tol vadybininkai mato, kad yra neatliktų darbų. Kiekvienas vadybininkas padirbėjęs prie kliento pažymi komentarus ir taip kiti įmonės darbuotojai gali suprasti kokioje stadijoje yra naujas užsakymas.

 

Tokia verslo valdymo sistema duoda daug įvairių pliusų. Pirmiausia tai ženkliai greitesnis darbuotojų darbas. Dirbant su klientų valdymo sistema nereikia galvoti kokius darbus dar reikia atlikti ar iki kada juos reikia atlikti. Programa savaime fiksuoja visą informaciją ir automatiškai primena darbuotojas, kad yra neatliktų darbų. Kiek kainuoja tokia sistema? Tiksli programos kaina priklauso nuo to, kur pirksite programą, tačiau bendrai programos kainuoja apie kelis tūkstančius eurų.