Ar Facebook reklama gali būti valdoma savarankiškai?

Facebook yra populiariausias socialinis tinklas, apimantis itin plačią auditoriją. Facebook reklama dėl galimybės pasiekti didesnę žmonių grupę ir pasiūlyti konkrečius jų lūkesčius atitinkančius sprendimus tampa viena svarbiausių skaitmeninės rinkodaros verslo formų, sulaukianti ypatingo klientų dėmesio. Tiesa, vis daugiau žmonių, ypač valdančių mažesnės apimties verslus, galvoja apie savarankišką Facebook puslapio priežiūrą. Nors tam tikrose situacijoje tai gali tapti puikia pradžia sėkmingai verslo plėtrai, paprastai rekomenduojama bendrauti su ilgametę patirtį turinčia skaitmeninės rinkodaros bendrove, galinčia atsakyti į visus jums kylančius klausimus.

Facebook reklama ir administravimas: ABC

Kad Facebook puslapis būtų patrauklus naudotojui, jis turi atkreipti dėmesį, būti informatyvus ir naudingas. Sukurti Facebook verslo puslapį nėra sudėtinga, – paprastai tereikia sekti nurodytus žingsnius ir vos per kelias minutes pavyks susikurti savo verslo profilį. Kur kas sudėtingesni darbai laukia ateityje, kai turėsite nuspręsti, kokius rinkodarinius sprendimus taikysite.

Pradėkite nuo Facebook puslapio nustatymų – koreguokite juos pagal savo verslo poreikius, pvz., kaip bus atvaizduojami komentarai, kas galės dalintis jūsų įrašais, kaip įgalinti jūsų profilio žymėjimą ir kt. Nepamirškite, kad verslo puslapis gali turėti skirtingas funkcines galimybes ir naudoti įvairius įrankius, pvz., šis puslapis gali būti orientuotas į el. parduotuvę, į paslaugų pardavimą, į renginius, grupes ir pan.

Facebook administravimas yra nuolatinis darbas su jūsų verslo puslapiu. Jums reikės planuoti įrašus, kurti turinį, vertinti pasiekiamumo analizę ir kitus rodiklius. Čia ypatingai svarbų vaidmenį atlieka Facebook reklama. Tinkamai priimti sprendimai padės pasiekti didesnę auditoriją, pasiūlyti jai aktualų turinį, didinti potencialių klientų gretas ir pardavimų apimtis.

Ar jums reikalinga Facebook specialisto pagalba?

Praktika rodo, kad paprastai nedidelės agentūros nori savarankiškai valdyti savo Facebook puslapį. To siekiama norint taupyti išlaidas ir pažinti savo tikslinį vartotoją. Nors tam tikrose situacijose Facebook Ads sprendimai gali būti valdomi savarankiškai, siekiant maksimalių rezultatų paprastai neapseinama be specialistų pagalbos. Pvz., neįgudusiam vartotojui rekomenduojama išbandyti Post Boost reklamą. Vis dėlto, nereikėtų pamiršti, kad ji negali išnaudoti visų Facebook Ads galimybių ar užtikrinti ilgalaikių rezultatų. Ads Manager suteikia kur kas daugiau reklamos galimybių, pvz., papildomas reklamos vietas ar formatus, tačiau paprastai reklamos valdymui reikalinga didesnė patirtis ir žinios, todėl rekomenduojama kreiptis į šios srities ekspertą. Facebook specialisto pagalba bus reikalinga ir tuomet, jei administravimo ir reklamos darbams negalėsite skirti pakankamai laiko ir dėmesio. Nepamirškite, kad tik tvarkingas, išsamus, patrauklus Facebook profilis, aktyvi komunikacija su klientu ir tinkamai priimti reklamos sprendimai padės jums pritraukti didesnę naudotojų auditoriją socialinėje erdvėje, pagerinti įmonės įvaizdį, paskatinti tiesioginius pardavimus ir paskatinti klientų lojalumą.