Lietuviai prisijaukino „Juodąjį penktadienį“ ir „Kibernetinį pirmadienį“ – užfiksuoti rekordiniai pirkimai internete

Interneto prekeiviai gali džiūgauti – praėjusią savaitę prasidėjusios pasaulinės masinio pirkimo iniciatyvos pritraukė rekordiškai daug pirkėjų ir Lietuvoje. Siuntų paslaugų bendrovė „Omniva LT“ skaičiuoja, kad „Juodąjį penktadienį“ ir po jo sekusias savaitgalio dienas siuntų iš Lietuvos el. parduotuvių apimtys išaugo net 60 procentų, palyginus su įprastu savaitgaliu. Palyginimui, pernai „Juodojo penktadienio“ savaitgalį fiksuotas mažesnis – 45 proc. – augimas.

Šiemet „Juodajam penktadieniui“ nedaug nusileido ir iškart po jo sekantis bei vis didesnį populiarumą įgaunantis „Kibernetinis pirmadienis“. Per šią dieną siuntų iš interneto parduotuvių apimtys šoktelėjo net 50 procentų. Per analogišką prekybos šventę pernai fiksuotas 30 proc. augimas. 

„Nors kai kuriose interneto parduotuvėse akcijos startavo jau savaitės pradžioje, pagrindinis prekybos bumas prasidėjo penktadienį ir tęsėsi visą savaitgalį. Palyginus su kitomis Baltijos šalimis, Lietuvoje pardavimų apimtys augo labiausiai. Manome, kad šiemet prekeiviai internete pasiūlė daug patrauklių akcijų ir tai padėjo pritraukti didesnį pirkėjų srautą. Apskritai, buvo jaučiamas didesnis interneto parduotuvių įsitraukimas ir visuomenės dėmesys „Juodojo penktadienio“ ir „Kibernetinio pirmadienio“ išpardavimams“, – sakė „Omniva LT“ direktorius Simonas Bielskis.

Anot jo, praūžusios prekybinės šventės buvo proga ir gyventojams anksčiau pasirūpinti Kalėdinėmis dovanomis. „Jeigu anksčiau gyventojai jas pradėdavo pirkti likus 2-3 savaitėms iki Kalėdų, tai šiemet išpardavimų maratonas paskatino dovanomis pradėti rūpintis iš anksto. Tai – gera tendencija, nes gyventojai galės labiau atsipalaiduoti ir mėgautis pačiomis šventėmis, juk jos turi teikti džiaugsmą, o ne kurti rūpesčius“, – įsitikinęs S. Bielskis.

„Omniva LT“ skaičiuoja, kad šiemet interneto prekybos augimas fiksuojamas ne tik per šventes, bet ištisus metus. Per sausio-spalio mėnesius, palyginus su atitinkamu laikotarpiu pernai, „Omniva LT“ iš interneto parduotuvių gyventojams pristatė net 60 proc. daugiau siuntų.

„Iš dalies prie interneto prekybos augimo prisidėjo ir besiplečiantis paštomatų tinklas, kuris sukuria patogias galimybes gyventojams apsipirkti internetu ir gauti prekę prie pat namų bei pasiimti ją bet kuriuo paros metu. Tačiau net ir atmetus pristatymo į paštomatus populiarėjimą, interneto prekyba šiemet skaičiuotų bent 25 proc. augimą“, – mano S. Bielskis.

Anot jo, interneto prekybos augimas skatina „Omniva LT“ didinti investicijas į paštomatų tinklą – jį bendrovė tankina ir didmiesčiuose, ir plečia į mažesnius miestus. Iki metų pabaigos 57-iuose Lietuvos miestuose veiks net 150 paštomatų.

Pranešimą paskelbė: Žilvinas Bružas, Integrity PR